Жодна дитина не повинна відчувати себе іншою та виключеною з освітніх , культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзивної освіти .
Саме такий погляд є серед педагогів нашої школи . Під час роботи шкільного методичного об’єднання асистентів вчителів 20 жовтня розглядались питання самоосвіти педагогів, які працюють в інклюзивних класах з учнями з ООП .
“Інклюзивна освіта вимагає особливої уваги , а тому розгляд нових методик навчання є актуальним “, – наголошувала на цьому засіданні директор школи Руслана Василівна Струк .
Адміністрація школи постійно працює над зміцненням матеріальної бази і в тому числі враховуючи потреби у приміщеннях , для учнів ООП . З початку навчального року було облаштовано ресурсну кімнату, що значно покращить процес адаптації та корекційної терапії учнів з особливими освітніми потребами .
Дітям важливо розуміти, що їх підтримують , відчувати, що їм допомагають.